Reklamacje i zwroty

Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i reklamacji, która jest dostępna na niniejszej stronie.


Jak złożyć reklamację i ile mam na nią czasu?

Reklamację można złożyć do 7 dni roboczych włącznie od momentu otrzymania produktu. Należy wykonać zdjęcia produktu i wraz z numerem zamówienia w temacie odesłać je drogą mailową do Biura Obsługi Klienta.


Czego potrzebuję do zgłoszenia reklamacji?

Na reklamację powinny składać się zdjęcia produktu, którego dotyczy reklamacja, a ponadto opis reklamacji. W tytule powinien się znaleźć numer zamówienia.


Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Jeśli zauważysz w obecności kuriera, że przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej. Kurier odeśle ją bezpośrednio do nas, a my zweryfikujemy, co jest z nią nie tak.

Jeśli zauważysz po wyjściu kuriera, że przesyłka jest uszkodzona, wykonaj zdjęcia uszkodzonej przesyłki i prześlij je do Biura Obsługi Klienta wraz z numerem zamówienia w temacie.



Co zrobić, gdy towar jest uszkodzony?

Jeśli zauważysz, że towar jest uszkodzony, wykonaj zdjęcia uszkodzonego towaru i prześlij je drogą mailową do Biura Obsługi Klienta wraz z numerem zamówienia w temacie.


Ile czasu trwa zwrot środków?

Zwrot środków na konto trwa maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas produktu.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, żeby Ci pomóc.