FAQ

Zamówienia


1. Kiedy otrzymam informację o zamówieniu?

Informacje o realizacji zamówienia zamieszczamy w koncie Klienta w sklepie internetowym meandwall.pl oraz wysyłamy maile - powiadomienia o zmianie statusu zamówienia po:

złożeniu zamówienia,

opłaceniu,

przekazaniu do realizacji i wysłaniu z magazynu.

Zachęcamy również do monitorowania statusu realizacji zamówienia w koncie Klienta.


2. Jak szybko dostarczacie zamówienia?

Czas dostawy zależy od formy dostawy oraz produktów, które zostały wybrane. W przypadku zamówień złożonych i opłaconych produkty są wysyłane w ciągu 6 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.


3. Ile czasu mam na opłacenie zamówienia?

Pieniądze za zamówienie powinny być zaksięgowane na naszym koncie w ciągu 7 dni kalendarzowych, licząc od chwili złożenia zamówienia. Po 7 dniach, jeśli nie otrzymamy od Ciebie zapłaty za zamówienie, to zostanie ono anulowane.


4. Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

W sklepie meandwall.pl podejmujemy wszelkie działania, aby zamówienie było wysłane do Ciebie, tak szybko jak jest to możliwe.

Zobacz, jak wygląda proces realizacji Twojego zamówienia krok po kroku:

Pamiętaj, że status realizacji zamówienia możesz samodzielnie i na bieżąco monitorować korzystając z linku zamieszczonego w mailu lub logując się w sklepie internetowym meandwall.pl.


5. Czy możecie połączyć moje dwa zamówienia w jedno?

Niestety, z przyczyn technicznych, nie możemy połączyć dwóch lub więcej zamówień w jedno. Każde zamówienie będzie realizowane oddzielnie. O ich statusach poinformujemy Cię mailowo. Zachęcamy również do samodzielnego monitorowania realizacji zamówień.

W tym celu wystarczy tylko kliknąć w link, znajdujący się w mailu, który potwierdza zarejstrowanie nowego zamówienia w sklepie internetowym meandwall.pl.


6. Jak anulować zamówienie opłacone?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze poddane procesowi realizacji i przygotowane do wysyłki lub wysłane, to możemy je anulować. Prześlij zlecenie anulowania zamówienia do Biura Obsługi Klienta.


7. Jak złożyć zamówienie?

Dla użytkowników, którzy posiadają konto w sklepie internetowym meandwall.pl:

zalogować się na indywidualne konto użytkownika, wybrać interesujący Cię produkt, dokonać płatności.

Dla użytkowników, którzy nie posiadają konta w sklepie internetowym meandwall.pl:

zarejestrować się w sklepie meandwall.pl, wybrać interesujący Cię produkt, dokonać płatności

lub

wybrać interesujący Cię produkt, dokonać płatności, podać dane do wysyłki zamówienia.


8. Jak samodzielnie sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Aby samodzielnie sprawdzić stan realizacji zamówienia należy kliknąć w link podany w mailu albo zalogować się na indywidualne konto Klienta w sklepie internetowym meandwall.pl.


9. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?

Aby na zamówienie składał się więcej niż jeden produkt, należy po wyborze pierwszej grafiki i jej odpowiednim przetworzeniu, wybrać kolejną grafikę i postępować z nią w sposób analogiczny. Na koniec należy dokonać łącznej płatności za wszystkie produkty znajdujące się w koszyku.


10. Otrzymałem usługę całkowicie lub częściowo niezgodną z zamówieniem - co zrobić?

Zapoznaj się z naszą polityką zwrotów i reklamacji, która jest dostępna tutaj.


Zmiany


11. Czy można zmienić dane na fakturze?

Na życzenie Klienta do zamówienia dostarczamy fakturę. Dane, jakie mają być zamieszczone na fakturze, należy wprowadzić podczas składania zamówienia. Jeśli zostały wprowadzone błędne dane, to prosimy o przesłanie noty korygującej do Biura Obsługi Klienta.


12. Jak mogę zmienić adres dostawy?

Jeśli podczas składania zamówienia zostały zamieszczone błędne dane, to prosimy o przesłanie poprawnych informacji do Biura Obsługi Klienta. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, postaramy się je zmienić.


13. Nie pamiętam hasła

Jeśli zapomniałeś hasła, to podczas logowania kliknij w link „Zapomniałeś hasła? Przypomnimy Ci je mailowo!", wpisz adres mailowy, którego używasz do logowania się w sklepie internetowym meandwall.pl. Na podany przez Ciebie adres zostanie wysłana wiadomość umożliwiająca ustawienie nowego hasła. Hasło możesz potem samodzielnie zmienić po zalogowaniu. Wystarczy wybrać odpowiednią opcję w ustawieniach konta.


Płatności


14. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Ze względu na wysokie koszty druku i indywidualny projekt, nie jest niestety możliwe dokonanie płatności przy odbiorze przesyłki.

15. Czy mogę zmienić formę płatności?

Tak, jeśli została wybrana płatność online i chcesz zmienić płatność kartą kredytową na przelew online. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta w sklepie internetowym meandwall.pl i w historii danego zamówienia wybierzesz płatność online lub w mailu potwierdzającym rejestrację Twojego zamówienia, klikniesz w link dotyczący płatności.

16. Jakie formy płatności obsługujecie?

W chwili obecnej obsługujemy tylko i wyłącznie płatności przez system PayU.


Konto


17. Czy muszę zakładać konto?

W sklepie internetowym meandwall.pl możesz złożyć zamówienie jako „gość". Pamiętaj jednak, że „gość" nie ma dostępu do historii zamówień i nie może edytować informacji tam zawartych.


18. Jak mogę zarejestrować się (założyć konto) w sklepie internetowym meandwall.pl?

W celu zarejestrowania się (założenia konta) w sklepie internetowym meandwall.pl  należy kliknąć na link „rejestracja", znajdujący się w górnej części strony.

Po chwili wyświetli się krótki formularz, w który należy wprowadzić:

Twoje imię i nazwisko,

adres,

numer telefonu,

hasło,

adres e-mail, czyli Twój login w sklepie internetowym meandwall.pl

Zapoznać się z Regulaminem sklepu internetowego meandwall.pl, zaakceptować go, a następnie kliknąć „zarejestruj".

Zachęcamy również do skorzystania z naszego bezpłatnego newslettera. Informujemy w nim naszych Klientów o promocjach, okazjach oraz nowościach.

Po założeniu konta otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wykonanej operacji.


19. Jak mogę zalogować się w sklepie internetowym meandwall.pl?

W celu zalogowania się do sklepu internetowego meandwall.pl należy kliknąć na link „zaloguj", znajdujący się w górnej części strony.

Po chwili wyświetli się krótki formularz, w który należy wprowadzić:

adres e-mail, czyli Twój login w sklepie internetowym meandwall.pl

hasło,

 a następnie kliknąć „zaloguj".

Jeśli nie pamiętasz, jakie masz hasło, kliknij na link „Zapomniałeś hasła. Przypomnimy Ci je mailowo!". Po skorzystaniu z tej opcji, wyślemy do Ciebie maila z nowym hasłem.


Produkty i usługi


20. Jakie oferujecie usługi?

W ofercie sklepu internetowego www.meandwall.pl można znaleźć spersonalizowane obrazy, plakaty, naklejki i tapety.


21. Co nas wyróżnia?

Stoi za nami doświadczenie i szeroka wiedza w zakresie kompleksowych usług związanych z przygotowywaniem projektów graficznych i drukiem wielkoformatowym.  Dysponujemy zapleczem jednej z największych drukarni wielkoformatowych w Małopolsce. Posiadamy nowoczesny park maszynowy, co zapewnia nam niezależność od podwykonawców i pozwala oferować naszym Klientom wszechstronne usługi na najwyższym poziomie.


22. Jaką techniką drukujecie?

Nadruk robiony jest na podłożu z białej farby o wysokim stopniu adhezji. W przypadku zindywidualizowanych obrazów wieloczęściowych zadruk nanoszony jest w szczególności na materiałach sztywnych. W procesie druku wykorzystywana jest technologia zmiennej kropli, osiągająca rozdzielczość do 1440 dpi. Technologia ta pozwala na zmianę pojemności wystrzeliwanej kropli z głowicy drukującej, w tym przypadku w zakresie od 14 do 42 piktolitrów, co pozwala na reprodukcję obrazów w fotograficznej jakości.


23. Czy fototapety sa odporne na zmywanie i wilgoć?

Materiał, na którym drukujemy fototapety, jest wodoodporny. Dodatkowo pokrywamy wydruk laminatem, aby był odporny na zmywanie i wilgoć.


24. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?

Sklep meandwall.pl ma bardzo duży wybór motywów i tematów. Współpracujemy z serwisem Fotolia, który jest bankiem zdjęć. To połączenie sprawia, że na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. W celu ułatwienia wyboru wprowadziliśmy funkcjonalne zakładki z kategoriami i podkategoriami. Istnieje również możliwość skorzystania z wyszukiwarki poprzez wpisanie tam interesujących nas słów kluczowych.


25. Po wpisaniu własnych wymiarów część grafiki jest rozjaśniona, a część zaciemniona. Czy można zmieścić całą grafikę w samodzielnie wpisanych wymiarach?

Edytor na naszej stronie internetowej pokazuje, jaka jest możliwość odpowiedniego wykadrowania grafiki. Jasną część można modyfikować - powiększać, zmniejszać, przesuwać na konkretne obszary grafiki. Zaciemniona część nie podlega wydrukowi. Pomaga nam to w odpowiednim wykadrowaniu interesującego nas obrazu. Zdjęcie w nowych wymiarach jest możliwe do wykonania tylko i wyłącznie pod warunkiem, że zostały na nim zachowane odpowiednie proporcje. Jeśli obawiasz się tego, że zdjęcie może zostać źle wykadrowane, skonsultuj się z grafikiem




26. Czym jest laminat i w jakim celu się go stosuje?

Laminat jest transparentną folią. Zabezpiecza on wydruki przed zmywaniem i wilgocią. Zabezpiecza również kolor przed blaknięciem. W naszej ofercie mamy dwa rodzaje laminatu: mat i błysk.


27. Czym różnią się od siebie fototapeta i naklejka?

Naklejka jest produktem wykonanym z samoprzylepnego materiału winylowego. Fototapeta jest produktem wykonanym na materiale tapetowym, służącym do zmiany wyglądu dużych powierzchni.


28. Jak przykleić fototapetę, a jak naklejkę?

Dokładna instrukcja montażu fototapet i naklejek znajduje się tutaj.


29. W jaki sposób pakowane i wysyłane są gotowe produkty?

Nasze produkty pakujemy w taki sposób, że powierzchnia nie styka się z opakowaniem. Dzięki temu zmniejszamy ryzyko uszkodzeń w trakcie transportu.


Reklamacje i zwroty


30. Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

Jeśli zauważysz w obecności kuriera, że przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej. Kurier odeśle ją bezpośrednio do nas, a my zweryfikujemy, co jest z nią nie tak.

Jeśli zauważysz po wyjściu kuriera, że przesyłka jest uszkodzona, wykonaj zdjęcia uszkodzonej przesyłki i prześlij je do Biura Obsługi Klienta wraz z numerem zamówienia w temacie.


31. Co zrobić, gdy towar jest uszkodzony?

Jeśli zauważysz, że towar jest uszkodzony, wykonaj zdjęcia uszkodzonego towaru i prześlij je drogą mailową do Biura Obsługi Klienta wraz z numerem zamówienia w temacie.


32. Ile czasu trwa zwrot środków?

Zwrot środków na konto trwa maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas produktu.


33. Jak złożyć reklamację i ile mam na nią czasu?

Reklamację można złożyć do 7 dni roboczych włącznie od momentu otrzymania produktu. Należy wykonać zdjęcia produktu i wraz z numerem zamówienia w temacie odesłać je drogą mailową do Biura Obsługi Klienta.


34. Czego potrzebuję do zgłoszenia reklamacji?

Na reklamację powinny składać się zdjęcia produktu, którego dotyczy reklamacja. Ponadto opis reklamacji, a w tytule powinien się znaleźć numer zamówienia.


Inne


35. Czy moje dane osobowe są chronione?

Dane osobowe naszych Klientów chronimy w sposób uniemożliwiający uzyskanie do nich dostępu przez osoby trzecie. Jeśli chcesz zapoznać się z naszą polityką prywatności, jest ona dostępna tutaj.


36. Czy tusze użyte do wydruków zamówionej przeze mnie usługi mogą być szkodliwe dla dzieci?

Drukujemy w najnowszej, ekologicznej technologii, która jest w pełni bezpieczna dla zdrowia dzieci i osób dorosłych.


37. Czy zdjęcie nie straci na jakości jeśli wpiszę dowolny wymiar wydruku?

Dzięki współpracy z serwisem Fotolia mamy dostęp do zdjęć wysokiej jakości. Przed etapem realizacji zamówienia zawsze sprawdzamy, czy zdjęcie nadaje się do wydruku. Jeśli jednak chcesz wykonać wydruk z własnej grafiki, a zdjęcie będzie nieodpowiedniej rozdzielczości, wydruk może się nie udać. Nie martw się jednak na zapas. Jeśli ze zdjęciem będzie coś nie tak, skontaktuje się z Tobą nasz grafik.


38. Jak można otrzymać rabat?

Jeśli subskrybujesz nasz newslleter, możesz liczyć na korzystne oferty, zawarte w mailingach.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Dołożymy wszelkich starań, żeby Ci pomóc.